fredag den 7. september 2018

For the love of books....2:-)

For 2,5 måned siden skrev jeg et indlæg om vores indbyggede bogreol. Det kan du læse HER.
Jeg sluttede indlægget af med at skrive at indretningen af reolen drillede mig, og nu skulle der ske noget.



I vores gamle hus var de farve inddelt og derfor blev de i det nye hus alfabetisk inddelt for at prøve noget nyt. Jeg er meget struktureret og jeg kunne simpelthen ikke finde ro i den uorden der følger med den alfabetiske inddeling, så igår røg de allesammen ned.......




Billedet herover giver nok en ide om hvad der kom til at ske. Ja, de blev farve inddelt igen. Det er bare sådan jeg har det bedst, og jeg er nu en glad kvinde:-)



Fra min plads ved spisebordet kan jeg se reolen og sidder ofte og kigger på de. Elsker at falde over en titel og blivet mindet om bogen og måske dengang jeg læste den.
Brug de huller opdelingen giver til at gøre det hyggeligt og personligt. Det gør bøgerne jo i sig selv, men alligevel....:-)




Den lille figur der læser, er en jeg lavede med et af mine hold på efterskolen. Foldet ståltråd med malertape over. Jeg har aldrig fået gjort mere ved den, men sprayer man den f.eks. med en sølv maling, kan den ligne en støbt figur. Bare et lille tip :-)

1 kommentar: