lørdag den 30. juli 2016

And so it begins

Hvis man har fulgt min private profil på Instagram ved man sandsynligvis, at vi har gang i et større hus renoverings projekt. Vi er stadig i start fasen, på trods af at vi overtog huset den 1/1-16, men mere om det senere.
En veninde foreslog mig at lave en blog om vores projekt, og jeg har tænkt over det i længere tid. Jeg skal igennem et kæmpe research arbejde mht indretning, så hvorfor ikke dele det?! Det bliver dog ikke ren interior design, men også om vores generelle erfaringer undervejs og det som familie at klare sig igennem. Det skal dog lige understreges, at vi ikke er gør-det-selv typerne, så derfor er det ikke os selv der skal ombygge, men beslutninger beslutninger beslutniger.... :-)

Jeg vil tage Jer med fra hvor det hele startede, så dermed starte lidt tilbage i tiden, og arbejde os frem til nu. For nu begynder alt det sjove nemlig :-)
Under siden "Home" kan I læse lidt om hvad det er vi er igang med.

Håber I har lyst til at følge med.

-Pernille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar