onsdag den 16. maj 2018

Kaffe spot

Jeg er meget glad for kaffe og jeg arbejder oftest hjemmefra; det kræver en ordentlig kaffemaskine. Køn er den jo ikke ligefrem, men den laver god kaffe!
Vi har et ret stort køkken med fire sider. Den ene side hænger ikke sammen med de de andre sider, som står i en hestesko. Her kunne der blive plads til monstrummet uden at man ser det, medmindre man går helt ind i køkkenet.


De små plaketer er købt hos Desenio og kaffe plakatern hos Moodings

For et par uger siden fik kaffe spottet lige en lille make-over. Kaffe plakaten har hængt der hele tiden, og den er jeg glad for, men det fungerede ikke helt. Så er par nye plakater kom der til, og så har jeg fået syet madrassen til vores lille vindues spot. Jeg elsker virkelig denne plads og den bliver brugt! Jeg stiller mine indkøb der (køleskabet er lige ved siden af), børnene sidder og kigger efter hvem som kommer, de ligger der med ipaden mens der bliver lavet mad, gæster sidder mens vi er i køkkenet, kaffe mens pastaen koger....:-)
Så nu er jeg tilfreds.....-ihvertfald for nu;-)



Vinduet er ud til vores indkørsel, som er enorm stor, så der er ofte en god aktivitet med cykler, løbehjul og rulleskøjter. Så har vi et udkig til dem fra køkkenet hvilket er rigtig rart.

På nedstående billeder, kan du se hvordan det så ud før.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar