mandag den 27. februar 2017

Girls room with blue dreams

Det går stærkt for tiden, nu er det ved at ligne et beboeligt hus.
Der er lagt træ gulve i alle værelser, linoleums gulvet i kælderen og klinkerne er godt igang. Jeg har overdraget alle farve koder og tapet til maleren og er meget spændt på resultatet. Maleren virkede ikke helt så begejstret over alle mine ideer som jeg selv:-)

Jeg har vist Jer temaet for vores yngste datters værelse, og her er vores ældste datters. Hun fylder 8 år om under en uge, og så er det altså med at finde den gyldne mellemvej mellem lille- og storpige værelse.

Opslagstavle pinorama fra Hay // Hængestol fra Bloomingville // Puder og sengehimmel fra Numero 74
Tapet fra Flügger // Maling farve S 6020 R80B // Skænk fra Lauritz
Der har aldrig været tvivl om at hun skulle have blå på væggen, mere om omfanget. Nu får hun en hel væg bag sengen og nederste halvdel ved siden af sengen for at ramme soveafdelingen ind. Som sengebord er vi på jagt efter en lille teak skænk med skydelåger. Hun ønsker sig sengehimlen fra Numero 74 i guld, men den er bare ikke kommet i butikkerne endnu. Synes den blå farve, guld stoffet og den varme træfarve giver en hyggelig stemning.
En anden væg får det flotte botaniske tapet. Jeg ville have hvid baggrund for at det ikke bliver for mørkt. Huset er velsignet med bjælker, så derfor var det hendes store ønske at få en hængestol, og indtil videre skal der ikke mere på den væg.
Den sidste væg bliver hvid med et stort reol system med skrivebord. Så har vi købt lidt småting i genbrugen som små lamper med prismer. Resten må kommer når vi får det set an.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar