fredag den 13. juli 2018

DIY blomsterkasse

Samarbejde med SILVAN

Med et nyt hus, eller rettere sagt renoveret hus, kommer mange projekter. Det er som om det er skruen uden ende, men på den gode måde:-)
Som den handy women jeg er😉, er der selvfølgelig mange gør-det-selv projekter:
1. Fordi jeg synes det er sjovt
2. Fordi jeg aldrig rigtig kan finde det rigtige

Jeg har i samarbejde med SILVAN lavet en DIY på en blomsterkasse, som vi bruger til afskærmning på vores ene terrasse. Vi har, siden vi overtog huset, fjernet en del af de gamle buske, og det krævede erstatning.



I finder min udførlige DIY guide lige HER på SILVAN homemade.


Du kan lave den lige i den størrelse der passer dig, og det er slet ikke så svært.
Og det bedste ved DIY - tilfredsstillelsen i at have gjort det selv!

Skynd Jer at hoppe ind og se hele processen, og fortæl mig endelig hvad I synes😊


Ingen kommentarer:

Send en kommentar